بیا تو .com

بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یدترین آموزش آرایش صورت خانم ها به روش انگلسیی

سرگرم کننده و هیجان انگیز است اما هنوز تحت شرایط کنترل شده بر خلاف مدارس دیگری که همچنان بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن از کلاس های بی مزه در طول سال مانند یک ماشین کارخانه را اجرا کنید! مدرسه باقی مانده است بسیار مورد احترام و اعطا پنج ستاره بودن بهترین مربی و در اینجا بررسی شد… پنج ستاره مقاله

 

زیبایی پایگاه لندن ارائه می دهد تحصیلات تکمیلی فرصت هیجان انگیز برای ورود به رقابت سالانه آن است. متقاضیان ملزم خواهند بود که می توانم در یک آزمون ساقه به طور مستقل و ارائه بهترین نمونه کار خود را به صورت یک پنل از مشخصات بالا چهره های مد و آرایش کارشناسان در نظر گرفته.

مای لی خودش سردبیر مجله زیبایی برای براق است. برنده خواهد او را در ساقه زیبایی کمک دریافت خواهد کرد و خود اشک ورق ، زیبایی کل صفحه به خود! رقابت با مدل های طوفان پشتیبانی می کند. شما داده خواهد شد آرایش هدیه و شانس به کار منتشر شده در نشریه ، به اعتبار شما خواهد شد. این فرصت واقعا نادر ، منحصر به فرد زیبایی پایگاه لندن و جایزه به دانش آموز برنده سریع آهنگ های شغلی رو به رشد خود را به عنوان آرایش هنرمند در هر جهت از خود زمینه انتخاب فعال است. در این مفهوم ، آن را اول است. در تنظیمات از استودیوی در مرکز قرار گرفته ، دانش آموزان خواهند آموخت که به استفاده از محصولات ارائه شده توسط مدرسه از مک ، آرمانی ، Chanel ، کریستین دیور ، در میان دیگران است. البته با پایه شروع کردن و پوشش دادن همه جنبه های آماده سازی و ساخت تا پوست و پس از آن پیشرفت به چشم ، لب ، گونه ، و شکل دادن به ابرو. زیبایی پایگاه لندن با هدف تجهیز دانشجویان با تکنیک ها و اعتماد به نفس گام خارج از کلاس درس و به حرفه جدید و پویا. وقتی دانش آموزان ترک مدرسه ، آنها داده خواهد شد مدرسه صهیونیستی گواهینامه خود را از اتمام ، که توسط Babtac معتبر.

لندن دانشکده گریم
آرایش های مای لی ، بنیانگذار پایه زیبایی.

زیبایی پایگاه لندن است با بزرگ و یک آرایش آژانس وابسته است. هر فارغ التحصیل این فرصت را در لیست دستیار با شانس کار کردن در کنار برخی از بهترین نامها در کسب و کار مد ، احتمالا در طول هفته فشن لندن و در تصاویر ثابت ، شاخساره های تجاری ، و فیلم ها موسیقی پاپ قرار داشته باشد. علاوه بر این ، هر دانش آموز فارغ التحصیل خواهد شد از زیبایی پایگاه لندن با مشاوره در مورد نحوه نمونه کارها را با هم کار خود را کامل و حرفه ای آرایش کیت ، آنها را قادر می سازد به نظر می رسد شروع به ایجاد دقیقه آنها را ترک مدرسه.

مای لی انجام شده و ماهر آرایش هنرمند با تجربه گسترده در مد ، فیلم ، تلویزیون ، و صنایع موسیقی می باشد. هر فصل او با این نسخهها کار در پشت صحنه در تیم از قایق از مد نشان می دهد بالا. اعتبارات سرمقاله او عبارتند از ساندی تایمز ، زرق و برق ، ماری کلر ، Elle ، و بریتانیا ، آمریکایی ، روسی و ایتالیایی وگ و همچنین عناوین زیرزمینی مانند یاهو ، خیره و گیج ، تانک ، و Jalouse فرانسه است. کار او با استفاده از رنگ بی باک و کاربرد دقیق مشخص می شود. او ازدواج experimentalism هنری : پاشش چشم با سبزی و بلوز با دقت بالا از نرم افزار. او به شدت همه کاره ، یک روز تولید صورت کامل برهنه ، بدون درز از بژ چاپلوس تن و بیسکویت مخلوط ؛ بعدی او ممکن است بدن مانند نقاشی هنرمند انتزاعی. دانش مای لی از لوازم آرایشی است نفس گیر است. آرایش جعبه او گنج اسرار زیبایی را از سراسر جهان است. به این دانش و تجربه است که او به زیبایی پایگاه لندن به ارمغان می آورد می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فروزان تاريخ: دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:آرایش انگلیسی چجوری است ؟(خانم ها بخوانند) آموزش آرایشگری برای خانم ها (بخوانید) بهترین شکل آرایش صورت خانم ها بخوانند آرایش صورت جدید به سبک انگلیسی در سال 90 عکس های آرایش صورت مدل جدید عکس های آرایش کردن صورت مدل جدید عکس های جدید مدل آرایش صورت به سبک انگلیسی عکس های مدل جدید از آرایش صورت 90 مدل آرایش انگلیسی صورت عکس مدل آرایش صورت جدید در سال 2011 و 1390 نمونه مدل آرایش انگلیسی نکات مهم برای آرایش کردن صورت مخصوص خانم ها نکات مهم هنگام آرایش صورت (حتما بخوانید), موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com